Platforma do nauki angielskiego na żywo z lektorami I Chatschool

Bezpłatna lekcja

Umów bezpłatną lekcję

Powrót

CASE STUDY

Sukcesy Współpracy z RITS Professional Services

Cel współpracy:

 

Celem współpracy było wsparcie zespołów RITS w rozwijaniu umiejętności językowych, aby usprawnić komunikację w międzynarodowych projektach IT i zwiększyć konkurencyjność na globalnym rynku. Kluczowym wyzwaniem było dostarczenie wiedzy językowej dopasowanej do specyficznych wymagań branży technologicznej.

O kliencie:

 

RITS Professional Services to dynamicznie rozwijająca się firma z branży IT, oferująca kompleksowe rozwiązania outsourcingowe i konsultingowe dla klientów z różnych sektorów. Firma działa globalnie, obsługując klientów z takich branż jak fintech, farmacja, bankowość, produkcja i media, posiadając biura w Polsce, Wietnamie oraz USA.

1. Wprowadzenie

Szkoła językowa Chatschool dostarczyła kompleksowy program szkoleń językowych, który obejmował:

 

  • Kursy języka angielskiego biznesowego i technicznego dla zespołów IT, dostosowane do ich poziomu zaawansowania i potrzeb branży.

  • Zajęcia indywidualne online z elastycznymi godzinami, umożliwiające uczestnictwo pracowników z różnych stref czasowych.

  • Poziom kursów został precyzyjnie dostosowany do indywidualnych potrzeb językowych uczestników.

  • Dla kadry zarządzającej w firmie RITS, postawiliśmy na zajęcia indywidualne. Dzięki temu, osoby na wyższych stanowiskach mają większą elastyczność przy wyborze lekcji. 

  • Wszyscy kursanci mają limit 4 zajęć na miesiąc, co pomaga przy utrzymaniu systematyczności wśród kursantów

  • Dla pozostałych pracowników został zaproponowany kurs grupowy, który pomaga w integracji pracowników z różnych działów oraz dodatkowo jest korzystny cenowo dla firmy RITS.

2. Wybrane Rozwiązania

Realizacja:

 

Obecnie udział w kursie bierze 33 osoby z różnych działów, z czego 27 osób uczestniczy w kursach indywidualnych, a 6 osób w kursach grupowych Proces realizacji rozpoczął się od podpisania umowy oraz ustalenia potrzeb uczestników. Po tym etapie rozpoczął się test ustny z języka angielskiego, przeprowadzony dla wszystkich zapisanych pracowników. Test badał wiele aspektów językowych takich jak: wymowa, gramatyka, płynność mówienia oraz słownictwo. Po wykonaniu testu, każdy z uczestników dostał sporządzony przez metodyka Chatschool dogłębny raport, w którym znalazła się informacja o poziomie językowym danego pracownika oraz analiza językowa zawierająca wszystkie wyżej wymienione parametry. W trakcie sporządzania raportu, metodyk zawarł również dane dotyczące indywidualnego celu w nauczaniu języka angielskiego konkretnego pracownika. Dzięki temu, że wszystkie informacje zawarte w raporcie dostępne są dla lektora, na zajęciach indywidualnych nauczyciel może dostosować materiał pod każdego uczestnika. 

 

Określenie poziomów dla uczestników grupowych, było tak samo istotne, by potem móc dopasować ich do odpowiedniej grupy. Naszym celem było, aby kursanci od razu trafili do grupy na konkretnym poziomie językowym. W ten sposób zminimalizowaliśmy ryzyko przenoszenia pracowników RITS między grupami. Jest to szczególnie istotne podczas trwania kursu, ponieważ uczestnicy preferują zajęcia z jedną grupą i lektorem od początku, aż do końca trwania szkolenia językowego. 

 

Podczas trwania kursu, uczestnik otrzymał pulę żetonów ( 1 żeton = 60 minutowa lekcja) do wykorzystania podczas trwania kursu. Każdy z uczestników zajęć indywidualnych, mógł wybrać lektora, który spełni jego wymagania zarówno w formie nauczania jak i elastyczności oraz dopasowania grafiku. Z kolei pracownikom, którzy zapisali się na kurs grupowy, został zaproponowany nauczyciel który spełniał określone kryteria: dostępność czasowa, doświadczenie lub znajomość branży oraz poziom języka angielskiego. 

 

Po przeprowadzonych każdorazowo czterdziestu zajęciach dla każdego uczestnika organizowany jest powtórny test w formie ustnej, sprawdzający postępy ucznia. Na indywidualnym koncie każdego z pracowników pojawia się informacja w formie raportu z takiego testu. Dzięki temu, pracownik ma możliwość sprawdzenia swojego progresu podczas trwania kursu.

3. Proces Wdrożenia

Podniesienie poziomu lub ten sam poziom:

 

Na 22 osoby, których raport dostępny jest na platformie ( wcześniejsze testy plus testy z języka mówionego) 15 z nich podwyższyło swój poziom z języka angielskiego lub jest na tym samym poziomie. Daje nam to 68,18%

NPS: 70,44%

Frekwencja: 82%

Średnia oceny lektorów przez pracowników:

 

5 / 5

Średnia oceny platformy przez pracowników:

 

4,66 / 5

Forma zajęć:

 

zajęcia indywidualne i grupowe

Liczba uczestników:

 

33 pracowników

Nasza współpraca zaczęła się w styczniu 2023 roku i trwa aż do dzisiaj! Pracownicy RITS mają określony limit zajęć 4 lekcji w ciągu miesiąca. Zajęcia prowadzone są w trybie indywidualnym oraz grupowym.

4. Wyniki i Efekty

Aleksandra Węglarz

Recruitment & Employer Branding Partner firmy RITS

 

 

 

Największą wartością we współpracy jest elastyczność w wyborze lektorów oraz terminów (super jest to, że można mieć lekcje, rano, w poludnia, wieczorami i w weekendy).

Jest idealnie, czyli nic nie zmieniajcie :-)

pracownik firmy RITS

Profesjonalne podejście do klienta, szybka responsywność, kompleksowe rozwiązywanie problemów

pracownik firmy RITS

5. Opinie Klienta

Plany na Przyszłość:

 

Firma planuje dalsze rozwijanie kompetencji swoich zespołów w obszarze komunikacji wielokulturowej i technicznej, aby wzmocnić swoją konkurencyjność w szybko zmieniającej się branży technologicznej. Współpraca będzie kontynuowana, obejmując nowe zespoły oraz wprowadzenie dodatkowych modułów z zakresu zaawansowanego języka technicznego i negocjacji biznesowych.

 

Nasza współpraca z RITS to doskonały przykład, jak inwestycja w rozwój językowy przekłada się na wymierne sukcesy biznesowe.

Podsumowanie Korzyści:

 

Współpraca z naszą szkołą językową umożliwiła firmie RITS nie tylko rozwój umiejętności komunikacyjnych swoich zespołów, ale także realny wpływ na ich działalność operacyjną i strategiczną. Dzięki zastosowanemu programowi szkoleń językowych pracownicy firmy lepiej radzą sobie z wyzwaniami w projektach międzynarodowych, co przełożyło się na:

 

  • Wzrost jakości obsługi klientów dzięki bardziej precyzyjnej komunikacji.

  • Szybszą realizację projektów, redukcję błędów oraz poprawę relacji z partnerami biznesowymi.

  • Zwiększenie pozycji RITS jako lidera outsourcingu IT, co pomogło w zdobyciu kolejnych kontraktów na rynkach globalnych.

6. Podsumowanie i Plany

© Copyright 2024 by Chatschool