Platforma do nauki angielskiego na żywo z lektorami I Chatschool

Bezpłatna lekcja

Umów bezpłatną lekcję

Powrót

CASE STUDY

Sukcesy Współpracy z Stora Enso

Cel współpracy:

 

Poprawa umiejętności językowych pracowników w celu lepszej komunikacji z zagranicznymi klientami, partnerami biznesowymi i współpracownikami.

O kliencie:

 

Stora Enso jest wiodącym światowym dostawcą odnawialnych rozwiązań w zakresie opakowań, biomateriałów i konstrukcji drewnianych oraz jednym z największych prywatnych właścicieli lasów na świecie. Organizacja dąży do eliminacji materiałów kopalnych, zastępując je rozwiązaniami opartymi na materiałach biodegradowalnych.

1. Wprowadzenie

Zaproponowane rozwiązanie:

 

  • Zapewniliśmy indywidualne kursy online, umożliwiając pracownikom elastyczne dopasowanie zajęć do ich harmonogramów, co pozwalało na uczestnictwo w dogodnym dla nich czasie.

  • Program nauczania został starannie dostosowany do specyfiki branży, aby skutecznie wspierać zawodowe potrzeby uczestników.

  • Pracownicy odbywają intensywny kurs języka angielskiego, który obejmuje do dwóch sesji tygodniowo.

  • Poziom kursów został precyzyjnie dostosowany do indywidualnych potrzeb językowych uczestników.

  • Uczestnikom udostępniono szeroki zakres ćwiczeń, wspierający samodzielną pracę nad doskonaleniem umiejętności językowych.

2. Wybrane Rozwiązania

Realizacja:

 

Obecnie udział w kursie bierze 35 osób z różnych działów. Proces realizacji rozpoczął się od podpisania umowy oraz ustalenia potrzeb uczestników. Po tym etapie rozpoczął się test ustny z języka angielskiego, przeprowadzony dla wszystkich zapisanych pracowników. Test badał wiele aspektów językowych takich jak: wymowa, gramatyka, płynność mówienia oraz słownictwo. Po wykonaniu testu, każdy z uczestników dostał sporządzony przez metodyka Chatschool dogłębny raport, w którym znalazła się informacja o poziomie językowym danego pracownika oraz analiza językowa zawierająca wszystkie wyżej wymienione parametry. W trakcie sporządzania raportu, metodyk zawarł również dane dotyczące indywidualnego celu w nauczaniu języka angielskiego konkretnego pracownika. Dzięki temu, że wszystkie informacje zawarte w raporcie dostępne są dla lektora, na zajęciach nauczyciel może dostosować materiał pod każdego uczestnika.

 

Podczas trwania kursu, uczestnik otrzymał pulę żetonów ( 1 żeton = 60 minutowa lekcja) do wykorzystania podczas trwania kursu. Każdy z uczestników mógł wybrać lektora, który spełni jego wymagania zarówno w formie nauczania jak i elastyczności oraz dopasowania grafiku. 

 

Po przeprowadzonych każdorazowo czterdziestu zajęciach dla każdego uczestnika organizowany jest powtórny test w formie ustnej, sprawdzający postępy ucznia. Na indywidualnym koncie każdego z pracowników pojawia się informacja w formie raportu z takiego testu. Dzięki temu, pracownik ma możliwość sprawdzenia swojego progresu podczas trwania kursu.

3. Proces Wdrożenia

Frekwencja: 83,82%

Średnia oceny lektorów przez pracowników:

 

4,57 / 5

Średnia oceny platformy przez pracowników:

 

4,72 / 5

Forma zajęć:

 

zajęcia indywidualne

Liczba uczestników:

 

35 pracowników

Nasza współpraca zaczęła się w maju 2020 roku i trwa aż do dzisiaj! Pracownicy Stora Enso mają określony limit zajęć od 3 do maksymalnie 8 lekcji w ciągu miesiąca. Wszystkie zajęcia prowadzone są w trybie indywidualnym, a więc każdy z uczestników może dopasować lekcję pod swój grafik.

4. Wyniki i Efekty

Małgorzata Dadura

Talent Acquisition Partner Stora Enso

 

 

 

Największą wartością we współpracy jest elastyczność w wyborze lektorów oraz terminów.

Wszystko jest na najwyższym poziomie: nauczanie, zajęcia i lektorzy.

pracownik firmy Stora Enso

Zajęcia podobają mi się, głównie ze względu na prowadzącą. Kate używa tylko j. angielskiego w trakcie konwersacji, co dla mnie jest niezwykle istotne 😊. Poruszamy ciekawe tematy, dotyczące zarówno pracy jak i dnia codziennego.

pracownik firmy Stora Enso

 Zajęcia prowadzą kompetentni i zaangażowani lektorzy, dzięki którym widzę znaczne postępy w znajomości języka angielskiego

pracownik firmy Stora Enso

Bardzo cenię sobie czas spędzony na lekcjach prowadzonych przez lektorkę Christine. Niezwykle ciepła i otwarta osoba, z którą mogę porozmawiać o wszystkim. Świetnie spędzony czas, a na dodatek jeszcze szlifuję angielski 😊

pracownik firmy Stora Enso

5. Opinie Klienta

Współpraca z firmą Stora Enso przyniosła wymierne korzyści w zakresie poprawy kompetencji językowych pracowników oraz ich efektywności w globalnym środowisku pracy. Planujemy kontynuację tej współpracy oraz cykliczne dodawanie nowych kursantów z firmy Stora Enso. W ramach innowacji wprowadzimy na zajęciach elementy wykorzystujące sztuczną inteligencję, takie jak interaktywne lekcję dostosowane do każdego ucznia. Dodatkowo, co 40 lekcji będziemy przeprowadzać szczegółowe oceny postępów uczestników, co pozwala na bieżące dostosowywanie programu nauczania do ich potrzeb.

6. Podsumowanie i Plany

© Copyright 2024 by Chatschool